PersColl
Doradztwo Personalne
Wiek: 30 Dołączyła: 29 Mar 2017 Posty: 1 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-03-29, 15:53 Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
|
|
|
Salut! Dla swojego Klienta, firmy z Wrześni, poszukuję drugiej osoby do zespołu, którego głównym obowiązkiem będzie obsługa sklepu internetowego z częściami do maszyn rolniczych działającego na terenie Francji.
Jakie są wymagania?
- biegła znajomość języka francuskiego (znajomość j. angielskiego pożądana),
- umiejętność kontaktu z Klientem,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem, stawiania czoła wymagającym Klientom oraz odpowiedniego reagowania w skomplikowanych sytuacjach,
- umiejętność obsługi komputera,
- posiadanie zmysłu biznesowego,
Jaki jest dokładny zakres obowiązków?
- obsługa internetowego sklepu z częściami do maszyn rolniczych działającego na terenie Francji w tym
- obsługa zamówień klientów francuskojęzycznych (kontakty z dostawcami w Polsce),
- utrzymywanie kontaktu z klientami francuskojęzycznymi przez telefon i Internet,
- doradztwo jeśli konieczne (wcześniejsze przeszkolenie pracownika),
- zajmowanie się organizacją wysyłek zakupionych części do maszyn,
- prowadzenie kontroli płatności, kontroli wysyłek oraz stanów magazynowych, ich uzupełnianie poprzez składanie zamówień u dostawców towaru przez partnera francuskiego.
Co oferuje firma?
- stabilne zatrudnienie na pełen etat, b. dobre warunki pracy i przyjazną atmosferę pracy pod kierownictwem przełożonego,
- pracę w siedzibie firmy w pomieszczeniu nowoczesnego centrum logistyki we Wrześni,
- wyjazdy do Francji szczególnie w celu szkoleń produktowych (prawdopodobnie na początek konieczne),
- wynagrodzenie w zależności od doświadczenia zawodowego, podstawa + premia od wyników
I wreszcie... gdzie aplikować? :)
Aplikacje można składać na adres mailowy: biuro3@perscoll.com.pl do Moniki Tomaszewskiej, która zajmuje się tą rekrutacją. |
|